Рекламні площини

Зовнішня реклама одна із найважливіших каналів просування. У цій статті розглянемо основні типи і формати зовнішньої зовнішньої реклами, що застосовуються найбільш часто.

ТИПИ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ

Кожен рекламодавець, залежно від мети рекламної кампанії, може підібрати різні конструкції. Зовнішня реклама завдяки різноманітності існуючих типів та форматів дозволяє підібрати конструкцію під будь-яку цільову аудиторію.

Носії у зовнішній рекламі поділяються на стаціонарні та тимчасові. Стаціонарні конструкції – окремі на спеціальному виділеному ділянці. Тимчасові носії відповідно встановлюються ненадовго і не мають своєї території.

ФОРМАТИ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ

Кількість форматів у зовнішній рекламі постійно зростає, розглянемо найпоширеніші з них:

  1. Біллборд або рекламний щит. Цей носій є найпопулярнішим у зовнішній рекламі і є великим щитом, як правило, розміром 6*3м, встановленим уздовж жвавих трас і доріг. Найчастіше білборд висвітлюється спеціальними світловими пристроями.

2. Сіті-формат. Являє собою рекламну конструкцію розміром 1,2*1,8 м, встановлену вздовж доріг. Сіті-формат має внутрішнє підсвічування, є лайтбоксом (світловим коробом). Пілон і пілар – схожі рекламні конструкції, пілар відрізняється наявністю спеціальної “шапочки”.

3. Cкрол. Рекламна конструкція з внутрішнім підсвічуванням розміром 2,32*3,14 м.

4. Брандмауер – рекламна конструкція, встановлена ​​на стіні будівлі. Розміри можуть бути будь-якими залежно від площі стіни.

5. Призматрон – поворотний механізм, що працює за принципом “жалюзі”, скроллер – механізм, що прокручує картинку, знизу вгору.

Також рекламні конструкції можуть бути цифровими. Прикладом можуть бути рекламні екрани або медіафасади – оцифрований носій, що встановлюється на будівлі.

СТОРОНИ У ЗОВНІШНІЙ РЕКЛАМІ


Більшість вуличних рекламних конструкцій є кілька сторін нанесення рекламної інформації: A, B, C тощо. Деякі носії мають по 6 і більше сторін, зокрема це стосується призматронів.

МІСЦЯ РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМНИХ ​​КОНСТРУКЦІЙ


Розміщувати рекламні конструкції можна у спеціальних відкритих зонах:

  • Придорожні області
  • Над дорогою/трасою/магістраллю
  • На тротуарах
  • У парках
  • На огорожах, парканах
  • На стінах та дахах будівель

Для кожної рекламної конструкції потрібні спеціальні дозвільні документи.

Вартість розміщення зовнішньої реклами залежить від багатьох факторів, у тому числі від міста, від місцезнаходження конструкції, від її типу та розміру.

За рахунок великого охоплення аудиторії та низької вартості контакту зовнішня реклама є найбільш популярною у рекламодавців із усіх галузей діяльності.

З приводу підбора рекламних площин звертайтесь:

+380679650859 Ігор

Залишити відповідь